Ilu was paczało :-)

czwartek, 28 marca 2013

Justin Bieber ♥

Cześć pyski , co tam u was ? :D Jak mija początek świąt ?
Jak wiecie 25.03 był wielki dzień dla Beliebers ponieważ nasz idol ( mój również bo jestem Belieber :*)
był w Polsce w Łodzi ! Niestety nie mogłam być na koncercie , życie :// Ale za to widziałam baaardzo dużo zdjęć i filmików z  tego wydarzenia i jestem strasznie dumna  z naszej Polski ( chyba pierwszy raz xD ) ponieważ na prawdę się spisała . Doprowadziła Jussa do łez , ale takich szczęśliwych łez , akcja z serduszkami była niesamowita ♥. Tak więc podsumowując było super , ponad 130 mdlejących fanek to już coś xD
Ale teraz trochę coś świeższego , tak więc nie dawno na TT pojawił się wpis na którym potwierdzono ,ze Justin drugi raz do nas zawita!!! Jestem strasznie podekscytowana ponieważ bardzo go kocham i mam na dzieję ,że razem z Ms.Payne ♥ i Stylesowa x uda się nam tym razem pojechać na koncert  :D
 To tyle na dzisiaj kocham , i całuję wszystkich i Directioners i Beliebers ♥♥♥

~Tomlinsonowa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz