Ilu was paczało :-)

poniedziałek, 25 lutego 2013

Rozdział 25

~Perspektywa Katheriny.
23 Grudnia.
Zeszłam po schodach ubrana w TO. Zobaczyłam siedzące dziewczyny w salonie.
-Dobra, możemy iść.-powiedziałam i wyszłyśmy.
Na prawdę nam brakowało chłopaków, ale przecież trasa to spełnienie ich marzeń. Brakuje nam tych wieczorów filmowych na których nie przestawałyśmy się śmiać. Tęsknimy.
Weszłyśmy do sklepu gdzie ludzie w biegu robili zakupy, dzieciaki wariowały na dziale zabawek i wiele innych zwariowanych rzeczy. Chaos! Zabrałyśmy się za robienie zakupów.
~Perspektywa Liam'a.
Weszliśmy do domu, ale było w nim strasznie cicho. Od razu stwierdziłem, że nie ma w nim dziewczyn.
-Harry pójdziesz sprawdzić czy są na górze?-zapytałem, a on pokiwał głową na "TAK".
Po paru sekundach wrócił Harry.
-Nie ma ich. Dom jest cały pusty.- uśmiechnął się cwanie.
Bardzo nas ta informacja zadowoliła.
~Perspektywa Katheriny.
Idąc przez park wpadłyśmy na Justina.
-Hej, możemy pogadać Kath?
-Dziewczyny ja do was dołączę za moment, idźcie powoli do domu.
Usiadłam na ławeczce z Jusem.
-O co chodzi?-zapytałam spoglądając na niego.
-Katherina..ja...Kocham Cię! Na prawdę Cię kocham.
-Justin ja też Cię kocham, ale...-przerwał mi.
-Widzisz! Zostaw Harry'ego, ja zostawię Selenę! Będziemy razem szczęśliwi!
-Justin nie dałeś mi dokończyć. I proszę wysłuchaj mnie do końca...Przemyślałam sobie wszystko i... Też Cię kocham, ale po przyjacielsku! Tylko po przyjacielsku! Nie chcę żeby przez Twoje zauroczenie do mnie, ucierpiał mój związek z Harry'm. Kocham Harry'ego i to z nim chcę spędzić resztę swojego życia! Więc proszę Cię nie myl zauroczenia z miłością!-wstałam i podbiegłam do dziewczyn, które jakimś cudem nie oddaliły się za daleko.

Weszłyśmy do domu, widok domu od wewnątrz sprawił że nie mogłyśmy nic powiedzieć! Zamurowało nas. Choinka przystrojona...cały dom udekorowany świątecznymi ozdobami. Wow! Nagle do salonu weszli...chłopacy. Podbiegłam do Harry'ego i przytuliłam go z całych sił.
Chłopak złączył nasze usta. Jestem aktualnie najszczęśliwszą dziewczyną na świecie!
-Cholernie mocno tęskniłam.-szepnęłam do ucha Hazzy, a on się uśmiechnął i mnie pocałował.

Oglądamy właśnie paranormal activity 4 coś strasznego, co chwilę się tulę do Hazzy.
Chłopak wstał i pociągnął mnie za sobą. Zaczęliśmy się całować przed pokojem Harry'ego. Pocałunki stawały się zachłanne. Weszliśmy, a właściwie wpadliśmy do pokoju Hazzy i z hukiem zamknęliśmy drzwi.

*ranek*
Leżąc poczułam jak Harry mnie całuje, po chwili zaczął mnie łaskotać, a ja wpadłam w śmiech. Cudownie jest się znaleźć znowu w jego ramionach.
-Kocham Cię.-powiedział do mnie.
-Ja Ciebie też. Przypadkiem spotkałam wczoraj Justina.
-I co?
-Nic, wyraźnie mu powiedziałam że kocham tylko Ciebie.-pocałowałam Harry'ego.
-Ok, koniec tego dobrego trzeba wstać jest 11:00-Wstałam z łóżka i wyjęłam z szafy Harry'ego fioletową bluzę z białym napisem "Jack Wills" i założyłam ją na siebie.
-Biorę Twoją bluzę skarbie.-powiedziałam.
-Ok, wyglądasz seksownie.-powiedział, a ja się zaśmiałam.
Zeszliśmy razem na dół.
-Akurat na śniadanie przyszliście.-powiedział Liam, który razem z Ems robili jajecznicę co chwilę się całując. Przy stole wszyscy siedzieli. Lou pocałował Vic, a ona się do niego przytuliła.
Rozpoczęłam dzień pocałunkiem z Harry'm.
-Weźcie się opanujcie! Nie macie co robić tylko się całować?! Zaraz zwymiotuję.-powiedział Nialler zasłaniając oczy, a wszyscy wpadliśmy w śmiech.


_____________________________________________
Wiem, że krótki. Ale mam nadzieję że się spodoba.
Pozdrawiam
Stylesowa x

5 komentarzy:

  1. Suuper, tylko szkoda ,że taki krótki :/ Ale czekam na kolejny i mam pytanie kto teraz pisze rozdział ( bo się troszkę pogubiłam ) :))
    Majaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelkaaaaa... Jestem ciekawa co bedzie dalej już nie mogę się doczekać następnego rozdziału .... :))
      Olla

      Usuń
  2. Ms. Payne prosiła o komentarze. Więc proszę bardzo - komentuję. A z innej beczki. Niech ktoś mi wyśle maila z One Way or Another! ;-)
    >>empire.cadet@konradome.cba.pl<<
    Konrad "od was"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci zapro na skype! Daj znać jak zaproszenie doszło! :-)



      Sorki, że to pisze na tej stronce...możecie usunąć tego koma jak chcecie.

      Usuń
  3. Suuper rozdział , na prawdę mega :D nie mogę doczekać się następnego :**

    OdpowiedzUsuń