Ilu was paczało :-)

poniedziałek, 12 listopada 2012

Rozdział 3

~Perspektywa Katherine.

Siedziałyśmy we trzy przy stole. Podekscytowane wypisywałyśmy nasze dane w e-mailu.
Nagle kątem oka zauważyłam, że Emily idzie.
-A Wy co robicie?- zapytała Ems.
-Zgłaszamy się na konkurs!- krzyknęła Anne.
-I tak nam się nie uda. - powiedziałam pewna siebie.
-Oj już nie przesadzaj!- skarciła mnie Victoria.
Siedziałam w pidżamie więc rzuciłam dziewczyną krótkie:
-Idę się przebrać.
Na co one przytaknęły głowami.
Skierowałam się do mojego pokoju który dzieliłam z Anne. Weszłam do niego i z szafy wyjęłam jeansową koszulę, czarne rurki oraz czarne vansy na które długo zbierałam pieniądze. Wzięłam w ręce jeszcze kosmetyczkę i wyszłam z pokoju.
Szłam korytarzem i się zastanawiałam co mamy dzisiaj robić, pewnie dziewczyny coś wymyślą. Weszłam do toalety, przebrałam się, umyłam zęby, rozczesałam włosy, ułożyłam grzywkę i pomalowałam oczy tuszem oraz eyeliner'em.
Gdy wyszłam z toalety ledwo co nie upuściłam kosmetyczki bo Victoria jak poparzona wbiegła do łazienki. Poszłam do salonu i zapytałam dziewczyn:
-A tej co jest?- przy czym pokazałam kciukiem za siebie.
Dziewczyny zaczęły się śmiać, a Anne nabrała nagle poważny wyraz twarzy i przemówiła:
-Panna Victoria Wels poirytowana że wielka księżniczka Kath siedzi tak długo w toalecie.

A ja tylko się wyszczerzyłam.
-To co robimy?- zapytałam.
-Nie wiem..może pójdziemy na lody?- zapytała Ems.
-OK!- powiedziałam.
-VICTORIA, POŚPIESZ SIĘ BO IDZIEMY NA LODY!-krzyknęła Anne.
* 10 minut później*
-...a ja miętowe! - poprosiłam.
Gdy dostałam loda podziękowałam i poszłyśmy do parku.
-To co laski? Impreza czy coś?- zapytałam.
-Już nie przesadzaj.- powiedziała Anne.
-No co! Nie chcecie się iść zabawić?- zapytałam udając obrażoną.
-Może innym razem... - powiedziała Emily.
-Czyli jutro.- powiedziałam z przekonaniem, a dziewczyny westchnęły.
-Idziemy na małe zakupy?- zapytała Anne.
-Nie mam ochoty. - powiedziałam.
-A my mamy!- powiedziała Ems.
-No to wy idźcie a ja pójdę do domu.- powiedziałam i dostałam od Victorii klucz od domu.
*5 minut później*
Siedziałam w łóżku popijając gorącą czekoladę. Wstałam z łóżka, kubek odłożyłam na stół, a rękę wsadziłam pod materac od łóżka.
-Aha! Mam!- pomyślałam i wyjęłam spod materacu czarno-czerwony pamiętnik. Wzięłam jeszcze długopis z biurka, wygodnie usiadłam i zaczęłam pisać:
"Drogi Pamiętniczku,
cieszę się że już wyszłyśmy z tej nory zwanej Domem Dziecka. Teraz będziemy najszczęśliwszymi dziewczynami pod słońcem! xx"
Już miałam schować pamiętnik gdy ktoś mi go nagle wyrwał z rąk. Zauważyłam że dziewczyny stoją i że Emily trzyma mój pamiętnik.
-Oddaj to!- krzyknęłam.
-Proszę Cię Kath, nie zachowuj się dziecinnie!- powiedziała Victoria.
-Ale to jest moja własna prywatność!-krzyknęłam kolejny raz.
Ems otworzyła pamiętnik i zaczęła czytać:
"Drogi Pamiętniczku,
cieszę się że nie jestem już w tej norze.." bla, bla, bla.
-Weź cofnij kartki może znajdziemy coś fajnego, bo tu na razie same nudy. - powiedziała Victoria. A Ems przewinęła pare kartek do tyłu.
" (...) Dziewczyny ciągle gadają o One Direction, no ile można o nich słuchać?! -,- Awww, chociaż jak czytają o Harry'm...te jego słodkie dołeczki, zielone oczy, loki...
-KATH KOCHA STYLES'A, KATH KOCHA STYLES'A!!!!!!!!!!!!!- zaczęła krzyczeć Anne.
-Daj mi dokończyć!-wrzasnęła Ems i kontynuowała- Ale cicho, to mój słodki sekrecik.Chociaż ten zespół wydaje się być głupszy od nas. :D"
-Już nie taki słodki, co nie Kath!?- zapytała i zaczęła się śmiać Ems.
-Ha-ha-ha BARDZO ŚMIESZNE, a teraz z łaski swojej oddaj mi mój pamiętnik. - powiedziałam wściekła.
-już masz, już masz.- powiedziała Emily i mi go oddała.
Boże, co za idiotki, ale nic nie poradzę...tak bardzo je kocham... ♥

- Stylesowa x

7 komentarzy:

  1. Nie zapowiada się jakoś super, ale na razie może być. Czekam na następny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy postaramy się aby następne były bardziej ciekawe ;-)

      Usuń
    2. Jeszcze przypominam, że to dopiero 3 rozdział. Rozkręci się ;-)

      Usuń
  2. coraz bardiej mi się podoba a nawet polubiłam ten blog
    Marianek pozdro dla moich przyjaciółek

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham was dziewczyny wiecie że jesteście moimi kochanymi przyjaciółkami
    Marianek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, już się tak Marian nie podlizuj XD tak my Ciebie też kochamy ♥ xoxo



      - Stylesowa x

      Usuń